Nieuwsberichten
Limburgers kiezen L1 als belangrijkste nieuwsbron
Meer dan de helft van de Limburgers kiest L1 als belangrijkste bron voor regionaal nieuws. Uit onderzoek van Motivaction in 2024 blijkt dat 56% van de Limburgers L1 gebruikt als voornaamste nieuwsbron. Daarmee laat de Limburgse omroep grote spelers zoals de NOS (14%), De Limburger (7%) en Nu.nl regio (6%) achter zich. Dit maakt L1 hét platform om jouw boodschap te delen met een betrokken publiek.
Vul je vacatures in met een gerichte campagne via L1
Ben jij op zoek naar nieuw talent? Heb jij vacatures die maar niet ingevuld worden of heb je altijd behoefte aan open sollicitaties? Denk dan eens buiten de gebaande paden en vul jouw vacatures in met een gerichte campagne via L1. Voor alle communicatiedoelstellingen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie ontwikkelen wij voor jou een aanbod op maat!
Adverteren via Social Media: jong publiek, groot bereik!
Social media is niet meer weg te denken uit onze maatschappij. Iedereen is er zelf actief mee óf krijgt er in het dagelijks leven mee te maken, óók jouw doelgroep. Of jouw bedrijf zich nu richt op de oudere doelgroep of op een jonger publiek, via de advertentiemogelijkheden van L1 bereik je via Facebook en Instagram een groot, jong en overwegend vrouwelijk publiek. En wist je dat vrouwen in 80% van de gevallen beslissen bij het doen van aankopen?
Nieuw: jouw bedrijfsfilm op L1 TV
Wil jij impact maken bij een groot Limburgs publiek? Dat kan met de nieuwe advertentiemogelijkheid op L1 TV. Buiten ons standaard aanbod voor L1 TV, waarbij je jouw tv-commercial van 5, 10, 15, 20 of 30 seconden uitserveert in onze reclameblokken, bieden we nu de mogelijkheid om jouw bedrijfsfilm van 60- of 120 seconden onder de aandacht te brengen bij onze kijkers. Daarmee maak je nóg meer impact bij een grote Limburgse doelgroep.
Neem een kijkje in onze keuken met de L1 Mediasessies!
Als Regionale Publieke Omroep van Limburg vinden we het als L1 zijnde belangrijk om onze deuren te openen voor het Limburgse publiek. Dat doen we al regelmatig via onze rondleidingen, maar afgelopen jaar zijn we óók gestart met speciale L1 Mediasessies voor ondernemend Limburg. Daarmee openden we de deuren van onze TV-studio, radiostudio én online redactie voor diverse businessclubs, mediabureaus en bedrijven.
Online adverteren - termen en afkortingen uitgelegd
Online adverteren wordt steeds populairder. Waar reclamecampagnes vroeger werden weggezet via radio, tv en printmedia heeft men tegenwoordig ook een groot scala aan online mogelijkheden. Daarmee wordt een goedkoop, sneller én beter meetbaar alternatief toegevoegd aan de mediamix.
Zo produceer je eenvoudig je eigen tv- of radiospot
“Mijn eigen tv-commercial, radiospot of online uitingen? Daar heb ik toch helemaal geen verstand van?” Herken je dat? Je wil graag werken aan de naamsbekendheid van je bedrijf of die ene geweldige actie onder de aandacht brengen bij je doelgroep, maar je hebt geen idee waar je moet beginnen. Het produceren van een post voor social media lukt nog wel, maar de productie van een radiospot, een tv-commercial of online bannerset? Daar heb je zeer specifieke kennis voor nodig en dat is veel te duur! Toch?
Waarom tv-reclame ook voor jou interessant is!
Inspelen op verschillende emoties, dat is de kracht van televisiereclame. Het raakt en prikkelt meerdere zintuigen én heeft een grotere impact dan adverteren via bijvoorbeeld Facebook of Youtube direct nadat de kijker eraan is blootgesteld.